Vrácení/výměna/reklamace zboží
Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vrátit bez udání důvodu.
Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.
Zboží zaslané zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě jaké jste zboží převzal.
Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Zboží, které chcete vrátit zabalte a do balíku přiložte vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy .
Do čtrnácti dnů, od převzetí vráceného zboží, Vám budou vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží.
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.
Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Balíček s formulářem zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41 Palkovice (Frýdek-Místek).
Prodávající si vyhrazuje právo na odmítnutí vrácení zboží, které není v původním stavu prodejního artiklu. Příklady takového zboží zahrnují:
- Vyprané zboží: V případě, že zboží bylo vráceno po vyprání a není v původním nevypraném stavu.
- Poškozené zboží: Vrácené zboží s viditelnými poškozeními, které nebyly přítomny při původním nákupu.
- Nošené zboží: Zboží, které vykazuje známky opotřebení nebo bylo nošeno.
- Špinavé zboží: Vrácené zboží, které není čisté a vykazuje známky nečistot.
V případě vrácení zboží v uvedeném stavu má prodávající právo uplatnit nárok na odškodnění. Tato odškodnění mohou zahrnovat náklady spojené s obnovením zboží do původního prodejního stavu, jako jsou náklady na vyprání, obnovu, nebo nahrazení chybějících částí. Klient bude odpovědný za pokrytí těchto nákladů, a prodávající si vyhrazuje právo strhnout odpovídající částku z vrácené částky nebo ji požadovat od zákazníka dodatečně.
Postup při výměně zboží
Pokud jste si u nás zakoupili zboží a zjistili, že potřebujete jinou velikost, barvu, nebo úplně jiný produkt, jednoduše si objednejte a zakupte požadované zboží znovu na našem e-shopu. Zboží, které jste zjistili, že vám nevyhovuje zabalte a pošlete k nám zpět a my vám za něj vrátíme peníze. Při vrácení zboží postupujte dle odstavce výše - Odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamační řád
Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.
Na veškeré zboží našeho e-shopu se vztahuje záruka 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).
V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci.
Vyfoťte nám vadu výrobku a pošlete s popisem závady a s přiloženou fotkou na email info@megastreet.cz. Vyčkejte na naši odpověď, kde Vám pošleme informace jak dále s reklamovaným zbožím postupovat.
Pokud Vám napíšeme, že je nutné zboží zaslat k nám k dalšímu posouzení reklamace, tak v tomto případě zašlete reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, který si stáhne zde: reklamační list a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41 Palkovice (Frýdek-Místek).
Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, doložte doklad o reklamaci.
V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.
V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@megastreet.cz.
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se neproplácí.
Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.